Korektor Astor Perfect Stay vs. Essence Stay All Day

Dziś   przychodzę do Was z recenzją korektorów drogeryjnych. Krótko opiszę i porównam korektor Astor Perfect Stay 24h i korektor marki Essence Stay All Day 16h. Niestety szafę Astora wycofali, ale może szuka ktoś zamiennika tego produktu, więc pomyślałam, że zrobię recenzję, zanim wyrzucę puste opakowanie z Astora.


OGÓLNE INFORMACJE

W obu przypadkach są to produkty płynne, w środku z aplikatorem. Plusem aplikatora jest to, że pozwala on na szybką i czystą aplikację. Pojemność korektora z Astora to 6,5 ml, a z Essence 7 ml. Obydwa korektory to produkty drogeryjne za przystepną cenę.

KOLOR

Korektor z Astora w odcieniu 001 Ivory idzie w kierunku tonacji beżowej, neutralnej. Korektor z Essence w odcieniu 10 Natural Beige jest lekko ciemniejszy i bardziej w tonacji pomarańczowej. Co ciekawe różnica odcieniu po nałożeniu na twarz jest naprawdę niewielka, prawie niezauważalna.


TRWAŁOŚĆ

Jeżeli chodzi o trwałość, to wypadają wspomniane produkty tak samo. Obydwa przetrwają cały dzień, nawet w wysokich temepraturach. Używam ich pod oczy. Powiedziałabym, że ich krycie jest dobre w kierunku bardzo dobre. Korektory nie tworzą jakiejś warstwy (jak w pryzpadku korektora z Catrice), powiedziałabym, że idealnie stapiają się z cerą i pozostają na swoim miejscu do końca dnia.

MOJE OPINIA

Nie nazwałabym korektora Essence dobrym zamiennikiem produktu z Astora. Jestem bardzo wyczulowa jeśli chodzi o tonację. Uważam, że produkt z Astora lepiej spełniał moje oczekiwania co do koloru, był to korektor bardziej w tonacji neutralnej. Wiem jednak, że w drogerii, już nic jaśniejszego od Essence raczej nie ma, przynajmniej nie w Niemczech. A z racji tego, że niewiele kosztuje i stapia się ładnie z cerą, pozostanę wierna teraz marce Essence.

Jakie są Wasze ulubione korektory? Co polecacie w neutralnej tonacji?

Pozdrawiam i do następnego.
Monwa:* <3

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ten korektor z Astora jeden z lepszych jakich miałam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie korektor z Astor nie zawsze się sprawdza. Nie wiem od czego to zależy, ale raz wygląda wspaniale, a kolejnym razem tragicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam korektory od Bourjois, może się skusisz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 monwapl , Blogger